Zwroty i reklamacje

Reklamacje


W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Formularz zwrotu/reklamacji

Zachęcamy do kontaktu z nami przed złożeniem reklamacji. Czas na złożenie reklamacji to 14 dni.
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Bawenka Lidia Bińczyk
Dzika 17

70-752 Szczecin

Zwrot towaru


Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij go na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami: 

Bawenka Lidia Bińczyk
Dzika 17

70-752 Szczecin

Uwaga zwrotowi nie podlegają produkty szyte na zamówienie. W przypadku chęci zwrotu takiego produktu prosimy o kontakt. W niektórych przypadkach istnieje możliwość wymiany na coś innego.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz potwierdzenie zakupu

Koszt zwrotu ponosi kupujący. Natomiast w przypadku reklamacji, koszt wysyłki zostanie zwrócony.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl